Dioptrijski ramovi

Prada

Sve je počelo od tašni i cipela sa potpisom Marija Prade još 1912. godine. Od tada brend Prada prepoznatljiv je po spoju luksuza i klasike. Ramovi proizašli iz ovog inovativnog italijanskog stila zaista su simbol glamura. 

Prada naočare su dokaz da potreba može biti prednost i vrlo efektan detalj vašem licu i kompletnoj osobi. Brand je usko povezan sa konceptom savremenog luksuza i konceptom visoke mode, sinonim za luksuz i kvalitet. Jačina brenda je njegova sposobnost kreiranja kontinuiranog dotoka novih klasičnih i novih kultnih trendova.

Kao što je i Prada linija odeće oduvek pomerala modne granice, Prada naočare to isto čine. Karakter klasike i inteligencija su najvažnije crte ovog brenda. Snažan koncept, hrabra realizacija i smelo korišćenje boja i materijala nastavljaju da budu smernice u Pradi. Prada koristi materijale vrhunskog kvaliteta, razne detalje i kvalitetnu izradu za kontrolu kvaliteta kroz sve svoje brendove.

Visokokvalitetne sirovine, umetnička izrada i pridavanje značaja detalju naglašavaju identitet i jedinstvenost Pradinih proizvoda. Pradini kupci su svesni identiteta brenda i kvaliteta proizvoda kao i modnih odlika, to su osobe koje traže savremeni luksuz, osobe koje kombinuju stari stil sa modernim trendovima.

Istorija brenda:

  • 1912. godine Nastanak brenda Prada
  • 1979. godine Miuccia, Marijeva kći, preuzima upravljanje porodičnim poslom Prade.
  • 1992. godine Miuccia je predstavila jednu Miu Miu liniju , koja je bila I namenjena mlađoj populaciji, iako su jednostavan dizajn i klasični izgled nastavili kvalitet Pradine etikete.