Informacije i zanimljivosti iz sveta oftalmologije i optike
Visioffice ® 2
Tehnologja koja se nalazi u pozadini oftalmoloških sočiva značajno je napredovala proteklih 50 godina, međutim način uzimanja mera za ugradnju i odabir sočiva, kod većine uglavnom je ostao isti. Visioffice ® 2 predstavlja jedinstvenu platformu koja nam pruža jednostavan i brz proces za dobijanje kompletnih podataka potrebnih za kvalitetnu izradu naočara, tačno i precizno.
D&G event u srcu Vračara!
5. i 6. oktobar
Osvojite D&G ram!
U petak i subotu, 5. i 6. oktobra, u prostorijama optike Okoioko organizujemo prodajnu izložbu Dolce & Gabbana naočara tokom koje ćete moći da vidite, probate i kupite preko 400 D&G modela!
Pozivamo vas da tokom trajanja eventa učestvujete u nagradnoj igri i osvojite atraktivan Dolce & Gabbana ram!
Oči su ogledalo duše
Gostovanje doktorke Katarine Janković Terzić u emisiji Tri tačke na televiziji N1.
Mr Orange i Mr Blue
OKOiOKO optika je obogatila svoju laboratoriju Essilor mašinama najnovije generacije: Mr Orange i Mr Blue skener.
Novogodišnja rasprodaja!
Počela je novogodišnja rasprodaja! Odabrani modeli sniženi su 30%, brendovi Alain Mikli i Oliver Peoples 15%, a svi ostali okviri kao i sunčane naočare sniženi su 20%, Dobro došli!
379 modela Persol naočara na jednom mestu!
Da li ste ikada bili u prilici da vidite 379 različitih modela Persol naočara na jednom mestu.
Oštar vid na svim udaljenostima sa jednim naočarima!
Da li ste znali da je prvo progresivno sočivo napravljeno 1959. godine i da je to je bilo Essilor Varilux sočivo?!
Testiranje optičkih sočiva u 3D virtuelnom okruženju
NAUTILUS je najnovija generacija demonstracije oftamoloških sočiva. Dizajniran je da se koristi u praksi. Uređaj je napravljen da pomogne korisnicima pri izboru sočiva.
Suvo oko
Suvo oko je jedan od najčešćih razloga za odlazak kod očnog lekara. Žene gotovo dva puta češće imaju ovaj problem, ali i osobe koje dugo gledaju u kompjuterski ekran, nosioci kontaktnih sočiva, osobe koje su nedavno laserski uklonile dioptriju.
Astigmatizam
Mutan vid, tačnije razlivanje slike koju vidimo najčešće se javlja kao prvi simptom astigmatizma.
Naočare i štetno UV zračenje
Izbor naočara izuzetno je važan zbog sve štetnijih UV zraka i brojnih oštećenja oka koja, usled toga, mogu da nastanu.
Svetska nedelja borbe protiv Glaukoma
Na svetu oko 60 miliona ljudi ima glaukom ipak, samo polovina njih je svesna toga. Za ovu polovinu glaukom je zaista "nevidljiv" jer nisu obavili jednostavan pregled optičkog živca....
Redovno kontrolišite očni pritisak!
Rizik za dobijanje glaukoma najmanje se četri puta uvećava ukoliko imate bliskog krvnog srodnika koji od toga boluje.
Trendovi za sezonu jesen/zima 2014/2015
Bilo da nosite štreberski ram ili prevelike avijatorke, vi aktivno učestvujete u aktuelnom trendu, a da možda to niste ni znali. Istina je, naočare su nam prva pomoć i mnogima neophodan alat za rad, ali one su mnogo više od potrebe - naočare su svačiji omiljeni modni detalj.
Modni stručnjaci su za ovu sezonu izdvojili četiri glavna trenda: divlji&šik, štreberski, vanvremenska elegancija i retro. Predstavljamo vam svaki od trenda, kao i modele ramova koji im odgovaraju, a mogu se kupiti u OkoiOko optici.
WAITING FOR THE SUN
Waiting for the Sun se pravi od prirodnog materijala i nastao je kao refleksija o urbanom svakodnevnom životu. OkoiOko je prepoznalo svoj urbani stil u ovom projektu i ekskluzivni je distributer za teritoriju Srbije.
TREĆI SIMPOZIJUM IZ KONTAKTOLOGIJE
OkoiOko ordinacija je učestvovala na trećem simpozijumu iz ktologije (pogledajte program). Udruženje oftalmologa kontaktologa je tom prilikom prikupilo dobrovoljni prilog za naše kolege iz Obrenovca.
Prvi broj časopisa MedUNIQA
OkoiOko oftalmološka ordinacija brine o zdravlju očiju korisnika UNIQA zdravstvenog osiguranja. Izašao je prvi broj elektronskog časopisa MedUNIQA.
Novo u OkoiOko optici Silhouette - titan minimal art
Nastao 1964. godine u Austriji, Silhouette je danas vodeći brend. Pod ovim imenom proizvode se najlakše naočare na svetu, sa ljubavlju i ručnom izradom, koristeći najbolje materijale i poslednju tehnologiju. Proizvode se u Austriji i izvoze širom sveta. Svojom lakoćom, Silhouette je napravio revoluciju na tržištu pre 10 godina. Danas, Silhouette se zvanično koristi u NASA misijama, koriste ih članovi Bečke Filharmonije i mnoga poznata imena iz sveta biznisa, politike i zabave.
OKOIOKO slavi prvi rodjendan
Razvojni put OkaiOka.
Njegoševa 46 Nekada i sada.
Izaberite lice za ove naočarice!!
Povodom svečanog otvaranja Oftalmološke ordinacije i optike OKOiOKO organizovali smo foto takmičenje.
Pogledaj slike svih takmičara ili svečanu dodelu nagrade našoj pobednici Ireni Jovanović.
OKOIOKO učestvuje na kursu iz kontaktologije
Poštovani koleginice i kolege,
Klinika za očne bolesti održaće Kurs iz kontaktologije 07.12.2013. (subota) od 9 do 13 časova, u amfiteatru Klinike.
Kako sprečiti zamor očiju koji se javlja prilikom rada na računaru?
U današnje vreme kada većina ljudi koristi kompjuter, zamor očiju je postao uobičajena žalba prilikom posete oftalmologu. Rezultati različitih istraživanja govore da većina ljudi koji rade za kompjuterom oseća zamaranje očiju ili druge simptome vezane za vid. Ovi problemi mogu da doprinesu opštem fizičkom zamoru, napetosti, češćim glavoboljama, smanjenoj produktivnosti ili da budu vezani isključivo za vid, kao na primer teže izoštravanje slike, crvenilo i peckanje očiju.
Kada birate naočare za sunce, da li je važno uzeti u obzir UV zaštitu?
Da, zaštita od ultravioletnog (UV) zracenja je važna! UV suncevo zracenje može da ošteti kožu kapaka ali takode i rožnjacu, socivo i druge delove oka. Izlaganje UV zracima doprinosi razvoju odredenih tipova katarakte (zamucenje sociva), nekih vrsta degeneracije konjunktive i verovatno degeneraciji makule (žute mrlje).
Deca i tinejdžeri su posebno osetljivi na sunčeve štetne zrake. Oni uobičajeno provode više vremena napolju, njihova sočiva su potpuno transparentna a zenice šire. Sve ovo omogućava da više UV zraka dođe do retine (unutrašnji omotač oka osetljiv na svetlost).
Život je suviše kratak za dosadne naočare
"Famous Eyeglasses" je minimalistička kolekcija naočara koju je sastavio dizajner Federico Mauro. Kolekcija predstavlja kompilaciju dioptrijskih naočara i naočara za sunce.
Elvis Presley | Harry Potter | Elton John |